نگارنگار، تا این لحظه: 14 سال و 15 روز سن داره

نگار

تولد 17 ماهگی

1390/6/14 12:28
نویسنده : نگار
789 بازدید
اشتراک گذاری

من وقتی ١٧ ماهم تموم شد اینارو میگم:

دوشت دارم (با کسره ش) = دوست دارم

شیااااااااام = سلام

مامانی جوممممممم = مامانی جونم

قططنینه = قسطنطنیه

ندار دشنده = نگار قشنگه!

باشووو = پاشو

بیشی ای جا = بشین اینجا

رووو شن = روشن

حاموش = خاموش

اینارو هم میخونم !

(البته با لحجه خودم!که مامان هر چی سعی میکنه نمیدونه چه جوری تایپش کنه!)

مامان جون مامان جون چایی رو بریز تو فنجون

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده- تورختخواب آب خوابیده

اتل متل رو تقریبا تا آخر بلدم

تاب تاب عباسی رو خوب خوب میخونم

از بسم الله رحمان رحیم بلدم رحمان رحیم رو بگم

حرف آخر سوره توحید رو میگم

صلوات بلد نیستم فقط لبامو تند تند تکون میدم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار می باشد