نگارنگار، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نگار

من برنده شدم

1389/12/21 13:16
نویسنده : نگار
337 بازدید
اشتراک گذاری

من برنده شدم!

من تو مسابقه مجله شهرزاد شرکت کردم...

مسابقه اینطوری بود که مامان بچه ها آرزو های بچه هاشونو واسه مجله می فرستادن...

مامانمم از طرف من اینجور پیامک داد:

آرزو دارم که مامانم از کارش اخراج بشه تا همیشه پیشم باشه.

اونا هم از آرزوی منو ۳ تا نی نی دیگه خوششون اومد.

جایزشم این بود که برنده ها با عمو فروتن عکس میگیرن و عکسشون

روی جلد شماره اول سال نود مجله شهرزاد(اول اردیبهشت)چاپ میشه...

من و مامان و بابایی هم دیروز رفتیم به محلی که قرار بود ازمون عکس بگیرن

نا گفته نماند که کلی هم منو خوشتیپ کردن!!!

تازه مامان برام یه تل دوخت...

اما تا وارد اونجا شدیم من ترسیدم...

گریه کردم...

به سختی چند تا عکس ازم گرفتن...

مامان میگه کار بدی کردم..

خب ... نمیدونم چرا ترسیدم... گریه ام گرفت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
21 اسفند 89 13:57
مبارکه مامانی ان شاا... همیشه تو مراحل زنگی برنده بشی
ستایش
22 اسفند 89 9:06
سلام نگار جونم . مباااااااااااارکه . آخ جون چقدر خوشحال شدم . کاش زودتر عکست چاپ بشه من ببینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار می باشد