نگارنگار، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نگار

نگار ناقلا

1389/11/16 11:36
نویسنده : نگار
260 بازدید
اشتراک گذاری

خبر   خبر   خبر

 

دیشب بابا جونمو سورپرایز کردم!

بابا جونم داشت سرفه می کرد و اصلا" حواسش به من نبود!

با خودم فکری کردم و ...

ادای سرفه کردنشو در آوردم...

چشماش از تعجب گرد شده بود...

همش سرفه می کرد و می گفت بابا چیکار کرد؟!؟

منم باز سرفه میکردم.

مامانمم ازم فیلم می گرفت.

تازه خبر ندارن که من خیلی کارا بلدم و به روم نمیارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرتضی آشوری
12 بهمن 89 20:23
سلام نگار جون فیلم تو بده ماهم ببینیم.
مرتضی آشوری
16 بهمن 89 10:41
سلام نگار عزیزم سرما خورده بودی حالت بهتر شد
ستایش
23 بهمن 89 15:52
سلام دوستم . چطوری ؟ یه خبر خوب می خوام بیام ببینمت نگار جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار می باشد