نگارنگار، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

نگار

ای چیه؟

1389/11/16 11:34
نویسنده : نگار
282 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و بابایی و  مامانی رفتیم بازار گل...

وای.... چه جای گل منگولیییی بود...

منم از فرصت استفاده کردم و بر دانش خود افزودم!!!

هی اینورو با انگشت نشون میدادم و می گفتم ای چیه؟

هی اونورو نشون میدادم و می گفتم ای چیه؟

تا اینکه.... یه جی جی دیدم...

دستمو دراز کردم که ورش دارم اما نتونستم....

با تموم وجوم جییییییییییییغ کشیدم!!!

نتیجه: بابا واسم جی جی رو خرید!

تا خونه باهاش بازی کردم.

بعدش پرتش کردم!

آخه یه نی نی چقدر با یه جی جی بازی کنه!؟!؟

خسته شدم!

 

پی نوشت : ای چیه؟ = این چیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرتضی آشوری
18 بهمن 89 12:38
سلام نگار جون ببخشید که نتونستم بیام آخه کار داشتم میخواستم برم اراک باید وسایلم رو جمع میکردم . حالا بابایی برات جی جی چی خرید ؟
خاله چایچی
21 بهمن 89 10:28
سلام نگار خاله . خودت خوبی ؟ چشات خوبه ؟ وبلاگت خیلی قشنگه مثل خودت . موظب خودتو و جی جی باش
مامان آنیسا
23 بهمن 89 12:14
سلام عزیزم . خدا حفظش کنه به ما هم سربزن ممنون اینم یه گل از طرف آنیسای من به نی نی کوچولوت
ستایش
24 بهمن 89 13:16
سلام دوستم . با مامانم امروز رفتم پیش مامانت . ولی نبود . گفتن مریض شدی مامانت نیومده آخه چرا مگه نگفتم مواظب خودت باش .ایشاا.. خوب بشی و دیگه مریض نشی آخه مامانت قصه می خوره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار می باشد